Často kladené otázky
Máte-li nějaký dotaz ohledně podlah nebo příslušenství, nahlédněte níže a třeba na něj narazíte. Pokud ne, tak nás neváhejte kontaktovat v online chatu nebo na emailu podpora@parketoutlet.cz. Rádi Vám Vaše dotazy zodpovíme.
Objednávka
Potřebujete-li změnit objednávku, ať už přidáním nebo odstraněním produktu, kontaktujte zákaznický servis na telefonním čísle +420 530 334 207 nebo na emailu podpora@parketoutlet.cz. Změny nelze provádět v objednávce, která byla již expedována.
Slevový kód se zadává ihned v prvním kroku objednávky – krok před pokladnou. Slevový kód je možné uplatit pouze jednou na objednávku na veškeré podlahy v naší nabídce nad 20 m2. Na jiné zboží se tento slevový kód nevztahuje.
U nás si můžete vybrat hned několik způsobů, jak u nás platit:
- V hotovosti nebo kartou při osobním odběru
- Převodem z účtu předem
- Platební kartou při objednávce
- Dobírka
Více o možnostech platby a dopravy zde: Doprava a platba
Ano, je to možné. V objednávce zvolte, že chcete později doručení, a v kalendáři vyberte požadovaný termín doručení. Případně nám zavolejte a na pozdějším termínu doručení se domluvíme.
- Zadali jste špatnou emailovou adresu: můžete nás tedy kontaktovat a my ji upravíme tak, abychom Vám ji mohli zaslat znovu.
- Objednávka/faktura spadla v emailu do SPAMu
V případě, že obě předešlé situace jsou na Vaší straně v pořádku, je zřejmě chyba u nás, proto nás prosím neprodleně kontaktujte.
Zrušení objednávky je možné provést telefonicky na telefonním čísle +420 530 334 207 nebo emailem podpora@parketoutlet.cz. Takovou skutečnost je důležité nahlásit neprodleně ještě před tím, než je objednávka vyexpedována.
V případě, že není zálohová faktura k objednávce uhrazena do 20 dní, je objednávka automaticky zrušena a nebere se na ni zřetel.
S dotazy na konkrétní zboží se obracejte na zákaznický servis v online chatu, na emailu podpora@parketoutlet.cz nebo telefonním čísle +420 530 334 207.
Doručení
Zboží, které máme skladem, doručujeme během následujících 2-3 pracovních dnů. V případě, že se jedná o objednávkové zboží, doba doručení je delší, zhruba 3 týdny. Po obdržení Vaší objednávky prověříme ihned dostupnost u našeho dodavatele a budeme Vás kontaktovat s orientačním termínem dodání.
V případě osobního odběru nachystáme zboží, které je skladem, k vyzvednutí do dvou dnů. Jakmile zboží bude připraveno k vyzvednutí, budeme Vás informovat.
Ano, zboží si lze vyzvednout na naší provozovně v Hodoníně. Stačí pouze při výběru dopravy zvolit osobní odběr. Více informací o možnosti vyzvednutí najdete v našem článku
Doprava a platba.
Při expedici objednávky Vás vždy informujeme o odeslání zboží e-mailem, ve kterém najdete číslo Vaší zásilky a odkaz na její sledování.
Ano, může. Tyto skutečnosti prosím uveďte do předem přichystaných kolonek v objednávce.
Zboží doručujeme pouze po České republice. Pro doručení vzorků a péče o podlahu využíváme dopravce WE|DO s nižšími náklady na dopravu, ostatní zboží zasíláme přes Toptrans. Platné ceny naleznete v ceníku.
REKLAMACE
V případě, že před převzetím zjistíte, že je zásilka poškozena, je nutno udělat zápis s řidičem o přebrání s výhradou poškození zásilky. Nikdy nepřebírejte poškozenou zásilku bez tohoto zápisu. Zásilka může mít poškozený obal, nikoliv obsah. Pokud by došlo k poškození obsahu, prosíme o nahlášení této skutečnosti společně s fotografiemi, co nejdříve! Následně zahájíme řešení reklamace dopravy a budeme Vás kontaktovat. Pro vyřízení reklamace využijte náš článek Reklamace a vrácení.
Neprodleně nás kontaktujte telefonicky na čísle +420 530 334 207 nebo e-mailem podpora@parketoutlet.cz. Do emailu uvádějte vždy číslo objednávky a fotografie poškozeného zboží. Pro nahlášení reklamace využijte náš článek Reklamace a vrácení.
Kontaktuje nás telefonicky na čísle +420 530 334 207 nebo emailem na podpora@parketoutlet.cz v co nejkratším čase a informujte nás o vzniklé situaci. Situaci prověříme a informujeme Vás o dalším postupu. Zakoupené zboží můžete reklamovat dle Reklamačního řádu. V případě, že nastane situace nedoručení zásilky tak nás prosím kontaktuje co nejdříve, nejpozději však do pěti dnů od plánovaní expedice od nás.
Pokud jste zboží zakoupil jako spotřebitel, nikoliv v rámci podnikatelské činnosti, máte možnost odstoupit od smlouvy do 14 dnů. My Vám poté vrátím peníze. Pro přesnější informace a postup, jak zboží vrátit, využijte článek Reklamace a vrácení, kde najdete také online formulář k odstoupení od smlouvy.
Může se stát, že je zboží poškozeno nebo s ním něco není v pořádku. V takovém případě ho neváhejte reklamovat. Při reklamaci použijte článek Reklamace a vrácení, kde se dozvíte, jak v případě reklamace postupovat a najdete online reklamační formulář.